גלנט בגבול הצפון: "התקופה הקרובה תהיה מכריעה"

    קובי פינקלר No Comments on גלנט בגבול הצפון: "התקופה הקרובה תהיה מכריעה"

    שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון: "מחצית ממפקדי חיזבאללה בדרום לבנון חוסלו, החצי השני מתחבא ומפקיר את השאר לפעולת צה״ל. בהיבט המבצעי, התקופה הקרובה תהיה מכריעה"

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט, קיים הבוקר דיון מבצעי בפיקוד הצפון, יחד עם מפקד הפיקוד האלוף אורי גורדין, וקציני המודיעין, המבצעים והאש של הפיקוד.

    שר הביטחון קיבל סקירה על מאמצי ההגנה במרחב הגבול, ופעולות ההתקפה השונות, בדגש על סיכול מפקדי חיזבאללה בדרום לבנון.

    השר גלנט עמד על הצורך בקידום הפעולות המבצעיות שיאפשרו את חזרת תושבי הצפון לביתם, במקרה והמאמצים המדיניים המתנהלים יכשלו.

    שר הביטחון גלנט אמר בתום הדיון: "סיימתי כעת הערכת מצב ודיון מבצעי עמוק בפיקוד הצפון, הפעולות המתבצעות איכותית מאוד, יש הרבה כוחות שפרוסים על הקו, יש פעולה התקפית הולכת ומתמשכת של כוחות צה"ל בכל דרום לבנון. התוצאות המבצעיות מרשימות מאוד – מחצית ממפקדי חיזבאללה בדרום לבנון חוסלו, אלה האנשים שהיו אחראים על הפעולה ההתקפית, על הרצון לפגוע באזרחי מדינת ישראל, ואנחנו גרמנו לכך שמחציתם מתים, ומחציתם מתחבאים ומפקירים את דרום לבנון לפעולת צה״ל".

    לדבריו: "המטרה העיקרית שלנו הייתה ונותרה – לגרום לכך שישרור כאן מצב ביטחוני שונה ותושבי צפון מדינת ישראל יוכלו לחזור לבתיהם באופן שקט ובטוח. אנחנו עוסקים במספר חלופות על מנת לבסס את העניין הזה והתקופה הקרובה תהיה מכריעה בהקשר הזה".



    0 תגובות